5.grupa "Puķuzirņi"
Skolotāja |
Skolotāja |
Skolotājas palīdze |
„PUĶUZIRŅI” - grupā 25 bērni vecumā no 6-7 gadiem
Dienas ritums
Laiks | Bērnu darbības |
7:00 - 8:20 | Bērnu sagaidīšana, sarunas, rotaļas. |
8:15 - 8:30 | Rīta rosme, higiēnas procedūras |
8:30 - 9:00 | Brokastis, pašapkalpošanās prasmju apgūšana |
9:00 - 12:00 | Bērnu attīstību veicinošas darbības telpās un svaigā gaisā, pastaigas, vērojumi, kustību rotaļas. |
12:00 - 12:30 | Atgriešanās no pastaigas, higēnas procedūras, gatavošanās pusdienām |
12:30 - 13:00 | Pusdienas, pašapkalpošanās prasmju apgūšana. |
13:00 - 15:00 | Higiēnas procedūras, dienas atpūta. |
15:00 - 15:30 | Pakāpeniska celšanās, higiēnas procedūras, bērnu patstāvīgās rotaļas. |
15:30 - 16:00 | Launags |
16:00 - 19:00 | Daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas nodarbības, telpās un svaigā gaisā - rotaļas, spēles, sarunas, individuālais darbs |
Pakāpeniska bērnu došanās mājās. |
Vēroju, izzinu, mācos...Pats.
Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturdiena | Piektdiena | |
1. |
Integrēta rotaļu darbība |
Integrēta rotaļu darbība |
Integrēta rotaļu darbība |
Integrēta rotaļu darbība |
Integrēta rotaļu darbība |
2. | Mūzika | Sports | Sports | Mūzika | Sports |
3. | Ritmika | ||||
4. | |||||
5. | - | - | - | - |
Mūsu grupa. 2020.g.septembris
Tā kā esam jau tiktāl paaugušies, ka droši kāpjam pa trepēm, esam atkāpuši līdz Puķuzirņu grupai. Šo grupu dažus turpmākos gadus sauksim par savējo, tāpēc ir svarīgi visu šeit izpētīt, iekārtot un pašiem iekārtoties. Tam arī esam veltījuši pirmos divus rudens mēnešus.
Lai mēs vienmēr justos drošībā, lai būtu pārliecināti, priecīgi un darbīgi, mūsu grupā ir divas svarīgas lietas - ritms un noteikumi. Mēs jau zinām, ka katrai lietai ir sava vieta, ka jābūt draudzīgiem un ka grupā nav tik daudz vietas, lai ātri skrietu.
Mēs gandrīz nemaz nestrīdamies un nav jau arī par ko. Ja mēs gribam darboties kādā vietā, mums jāpaņem atslēdziņa, kas šo vietu "atslēdz" un droši varam darboties. Ja atslēdziņas beigušās, neko darīt - jāiet pie kāda cita darba.
Puķuzirņiem ir jābūt krāsainiem, tāpēc vēl mēs mācamies atpazīt, atšķirt, nosaukt krāsas. Mēs jau esam sapratuši, ka galvenās krāsas ir zilā, sarkanā, dzeltenā un zaļā , jo tās mums te ir visur - spēlēs, materiālos, grāmatās, klučos, tās mēs šķirojam un ar tām zīmējam.
Šķiet, ka Puķuzirņu grupā mums būs labas otrās mājas, jo te ir draugi, te ir interesanti un droši un gan jau pēc dažiem gadiem visi teiks "O, kas par vareniem Zirņiem izauguši!"